У конференції взяли участь: науковці, науково-педагогічні працівники, докторанти, аспіранти, працівники навчально-методичних кабінетів, керівники навчальних закладів професійної (професійно-технічної) освіти, заступники директорів, викладачі, психологи і соціальні педагоги, вчителі-логопеди, вчителі-дефектологи, асистенти вчителів та вихователів, майстри виробничого навчання, вихователі, керівники гуртків, представники органів державної влади та громадських організацій, батьки дітей з особливими потребами;
- методист Навчально-методичним кабінетом професійно-технічної освіти у Київській області Лятицька Наталія Леонідівна;
- заступник директора з виховної роботи Павленко Влада Владиславівна,
- майстер виробничого навчання Юрченко Анна Анатоліївна,
- перкладач жестової мови Василенко Людмила Ігорівна,
- соціальний педагог» Блоцька Яна Володимирівна ДПТНЗ «Білоцерківський професійний ліцей.
Конференція розпочалась з пленарного засідання.
Метою заходу було обговорення актуальних питань впровадження інклюзії у сучасному навчально-виховному процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти:
- Концептуальні аспекти інклюзивної світи.
- Законодавчо-нормативне урегулювання впровадження інклюзивної освіти.
- Особливості організації інклюзивного навчання в професійно-технічному навчальному закладі.
- Основні форми і методи інклюзивного навчання та виховання.
- Педагогічна взаємодія в інклюзивній освіті.
- З досвіду роботи педагогічних працівників впровадження інклюзивної освіти у навчально-виховний процес професійно-технічногонавчального закладу.
- Соціально-психологічний супровід осіб з особливими освітніми потребами в закладах професійної (професійно-технічної) освіти.
Під час роботи конференції учасники побачили фрагменти уроків, переглянули виставку творчих робіт учнів, концертну програму, працювали на секційних засіданнях, панельних дискусіях, майстер-класах та тренінгах, ознайомились з матеріально-технічною базою Комунального соціально-реабілітаційного центру «Житомирське вище професійне училище-інтернат».
Кожен учасник отримав результати конференції, які опубліковані у збірнику наукових праць та сертифікат учасника конференції.
Проведений захід ще раз підкреслив, що забезпечення інклюзивної освіти є одним із пріорітетів реформ у нашій країні. Учасники конференції запозичили позитивний досвід, сучасні ідеї з впровадження інклюзії у навчально-виховному процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти.