На сайте nachodki.ru можно купить фонари

19 вересня 2018 року у Броварському професійному ліцеї відповідно до плану заходів з відзначення у 2018 році 100-річчя від дня народження Василя Сухомлинського відбувся круглий стіл «Нова українська школа і творча спадщина Василя Сухомлинського».

В освітній практиці все більше уваги останніми роками приділяється проблемам удосконалення системи психолого-педагогічного забезпечення навчально-виховного процесу в різних ланках освіти: від дошкільної до вищої. Ці проблеми стають ще більш актуальними у контексті реалізації завдань реформи освіти згідно з концепцією «Нова українська школа». У цій діяльності наукова спадщина нашого земляка Василя Сухомлинського є для освітян надзвичайно важливою і корисною.

Педагоги ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей» розпочали захід із перегляду історичних кінокадрів. У цих фрагментах кінофільмів побачили і почули Василя Сухомлинського, а також впізнали в його ідеях основні змістові напрями концепції «Нова українська школа». Тут є все: компетентнісний, діяльнісний, особистісно орієнтовний підходи в освіті, дитино центризм, прагнення психологічного забезпечення діяльності школи та роздуми про необхідність вмотивування роботи педагога і удосконалення шляхів його професійного зростання.Изображение 0031909

Практичний психолог Книш Н.В. ознайомила всіх присутніх із пріоритетними завданнями в розбудові нової української школи – морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність).

Після перегляду фільмів «Нова українська школа Василя Сухомлинського: 50 років по тому» та «Нова українська школа і творча спадщина Василя Сухомлинського» методисти Святницька Т.В. та Кирій Л.В. разом із педагогами поміркували та поділилися своїми думками стосовно питання: «Що саме із творчої спадщини видатного педагога ми систематично і наполегливо "впроваджували" і що могли б "впровадити" в нашу освіту?».