На сайте nachodki.ru можно купить фонари

Педагогічна майстерність не є справою талановитих

людей, майстром може зробитися кожний, якщо йому

допоможуть і якщо він сам буде працювати.

А.С. Макаренко

Згідно річного плану роботи ліцею протягом лютого 2018 року, традиційно, пройшов методичний місячник у рамках роботи над реалізацією методичної проблеми Броварського професійного ліцею «Педагогічна майстерність і творчість педагога – запорука створення умов для розвитку та самореалізації особистості учня».

Мета місячника  була спрямована на удосконалення педагогічної майстерності, активізації творчої активності педагогічних працівників, створення умов для поширення передового педагогічного досвіду, забезпечення реалізації інноваційних технологій навчання і виховання в освітньому процесі, створення комфортних умов для самореалізації та самовдосконалення педагогічних працівників ліцею.

Місячник методичної роботи був насичений цікавими заходами та умовно розділений на п’ять блоків: теоретичний, креативний, інформаційний, рефлексивний та релаксаційний. Упродовж місяця педагоги провели предметні тижні географії, інформаційних технологій, будівельно-монтажних професій та тиждень психології.

На початку теоретичного блоку 2 лютого методисти Кирій Л.В. і Святницька Т.В. відкрили місячник, та ознайомили присутніх з метою та планом проведення, а також провели анкетування для виявлення рівня методичної підготовки педагогічних працівників ліцею. 

Бібліотекар Якуша Г.І. підготувала виставку періодичних видань та презентувала нові надходження літератури, які можуть бути використані педагогами у процесі підготовки до уроків теоретичного, виробничого навчання, а також проведення виховних заходів. В усіх присутніх на заході залишились приємні враження, а очікування від місячника методичної роботи педагогічні працівники написали на квіточках, якими прикрасили символічне дерево.

Педагогічні працівники 6 лютого у ході проведення тренінгу «Командна взаємодія педколективу» креативного блоку отримали не тільки емоційне задоволення, а й навчилися з розумінням ставитись до думок, вчинків своїх колег, творчо вирішувати завдання на користь колективу.

Усі заходи, що входили до інформаційного блоку були спрямовані на підвищення інформаційної компетентності педагогічних працівників, що значно покращує якість підготовки майбутніх кваліфікованих робітників.

12 лютого методист Святницька Т.В. ознайомила педагогів із хмарними технологіями в освітньому процесі, а саме: роботою з сервісами Google та Prezi. Присутні отримали поради щодо використання електронних ресурсів у навчально-виховній діяльності ПТО.

14 лютого викладачем інформаційних технологій Чигринцем О.О. було проведено лекцію-практикум «Використання мультимедійного комплексу в освітньому процесі», на якому ознайомив із призначенням та можливостями мультимедійного комплексу.

Одним із кращих заходів місячника методичної роботи (зі слів педагогів) стало проведення 13 лютого педагогічних читань на тему: «Трипільська культура – джерело сучасної професійної майстерності».Педагогiчнi читання Трипiлля

Викладачі та майстри виробничого навчання у своїх доповідях розкрили питання популяризації трипільської культури через робітничі професії: громадське харчування, промислове виробництво і металообробка, будівництво, а також знайшли витоки трипільської культури у викладанні загальноосвітніх предметів. Завдячуючи проведеному заходу педагогічні працівники отримали багато цікавої, змістовної та пізнавальної інформації.Експозицiя Трипiлля

Однією із форм нестандартної методичної роботи стало проведення 19 лютого ділової гри «Удосконалення самоосвіти педагога». Саме така форма розвиває пізнавальну активність педагогів, стимулює самоосвіту, розвиток творчої ініціативи, забезпечує формування в колективі атмосфери плідного співробітництва. Участь у даному заході активізувало у педагогів переосмислення їх власної педагогічної позиції й надало їм можливість переглянути іншу точку зору з питань пріоритетності в ліцеї педагогічних стилей.

21 лютого семінар-практикум «Співпраця класного керівника та майстра виробничого навчання у вихованні учнівського колективу» допоміг кожному учаснику відчути, що цінний для колективу, бо виконує необхідну роботу. Спільна робота майстрів та класних керівників з виховання учнів може здійснюватись ефективно лише за наявності між ними відносин педагогічної взаємодії. Педагоги поділилися конкретним досвідом спільної виховної роботи.Семiнар практикум Спiвпраця кл.керiвника та майстра вн

27 лютого в ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей» за підтримки соціальних партнерів на базі навчально-практичних центрів «Снєжка» та «Siniat» для майстрів виробничого навчання ЗП(ПТ)О Київської області пройшов семінар-практикум «Впровадження сучасних будівельних матеріалів при підготовці кваліфікованих робітників будівельного напрямку». До учасників семінару звернулися директор ДПТНЗ «Броварський професійний ліцей» Ладан М.М., методист НМК ПТО у Київській області Нетреба А.Ф., які наголосили на необхідності впровадження у навчально-виробничий процес сучасних будівельних технологій і матеріалів, з метою підвищення рівня підготовки майбутніх робітників будівельної галузі. Педагогічні працівники мали можливість оцінити переваги сучасної лакофарбової продукції ТМ «Снєжка» і будівельних матеріалів ТДВ «Siniat» при практичному застосуванні їх на уроках виробничого навчання.

26 лютого практичний психолог Книш Н. В. відкрила релаксаційний блок, провівши тренінг «Мій дружній колектив», що сприяв покращенню психологічного клімату в колективі.Тренiнг Командна взаємодiя колективу

28 лютого проведення тренінгового заняття «На повну силу» було спрямоване на розуміння педагогами використання особистісних ресурсів.Психологiчний тренiнг На повну силу

28 лютого за круглим столом керівництво та педагогічний колектив ліцею підвели підсумок проведення місячника методичної роботи, де мали можливість висловити свої враження та пропозиції щодо проведених методичних заходів на зображенні яблука та розмістити на дереві очікувань.Пiдсумки