На сайте nachodki.ru можно купить фонари

Яким буде нове покоління, а, значить, і майбутнє України, багато в чому залежить від учителя, від того, як він виховує своїх учнів і якими, в підсумку, вони стануть.

Сучасна парадигма виховання, орієнтована на гуманістичне бачення педагогічного процесу, на усвідомлену увагу до особистості як найвищої цінності передбачає вміння педагога працювати над розвитком особистості дитини. Педагог-професіонал багато може зробити на шляху розвитку позитивної Я-концепції дитини, хоча, звичайно, шлях цей довгий і важкий. Розуміючи необхідність розвитку позитивної Я – концепції, маючи набір методів, спрямованих на становлення зростаючої людини, можна зробити реальні кроки на шляху формування особистості.

22 лютого 2018 року для педагогічних працівників Бородянського професійного аграрного ліцею старшим викладачем кафедри психології управління ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України Прокопенко О. А. було проведено семінарське заняття з теми: «Розвиток Я — концепції педагогічного працівника як чинник його професіоналізму в умовах Нової української школи».

Під час перебігу семінару педагогів було ознайомлено з поняттям «Я — концепція», структурними компонентами цього поняття, виховним значенням Я-концепції в професійній діяльності вчителя.

У інтерактивній роботі з педагогами було використано вправи «Шкала самосприйняття», «Хто я», "4 фрази", "Дерево", "Можливості" та ін. з метою самоаналізу та визначення власної Я-концепції учасників.fvV vVmWUhg