На сайте nachodki.ru можно купить фонари

07 лютого 2018 року у Державному професійно-технічному навчальному закладі «Бородянський професійний аграрний ліцей» відбувся круглий стіл для працівників психологічної служби закладів професійної (професійно-технічної) освіти Київської області на тему: «Ключові аспекти створення інклюзивного освітнього середовища».

В роботі методичного обєднання взяли участь 28 практичних психологів та соціальних педагогів.

Відкрили зібрання заступник директора з виховної роботи Татаренко Валентина Миколаївна, яка презентувала навчальний заклад, і практичний психолог, Чирко Ірина Володимирівна, яка ознайомила присутніх із досвідом своєї роботи, особливостями функціонування психологічної служби ліцею.IMG 34840702

Про забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на здобуття якісної освіти та інтеграцію їх у суспільство, наступність в роботі із запровадження інклюзивного навчання у ЗПО, актуальні питання щодо створення інклюзивного освітнього середовища для здобуття професійної освіти дітьми з особливими освітніми потребами у ЗППТО Київської області розповіла учасникам заходу Лятицька Наталія Леонідівна – методист НМК ПТО у Київській області. Важливою умовою успішної адаптації учнів з особливими освітніми потребами у закладах професійної (професійно-технічної) освіти є співпраця працівників психологічної служби, викладачів, майстрів виробничого навчання закладу освіти і родин дітей. Педагоги навчальних закладів мають налагоджувати партнерські стосунки з родинами, консультувати батьків, навчати та заохочувати до активної взаємодії.IMG 34610702

Емоційним, цікавим та пізнавальним був виступ соціального педагога та практичного психолога з Білоцерківського професійного ліцею Блоцької Яни Володимирівни і Прокопенка Сергія Федоровича, щодо забезпечення соціального і психологічного супроводу дітей, що здобувають професію «різьбяр по дереву та бересті» з урахуванням фізичних особливостей цих учнів (діагноз – «глухонімота»).

Практичний психолог, соціальний педагог КНЗ КОР «Васильківський професійний ліцей» Дармостук Людмила Сергіївна наголосила на тому, що створення інклюзивного освітнього середовища у ЗПО дасть можливість особам з особливими потребами конкурувати на ринку праці і сприятиме їх успішній соціалізації, ефективній самореалізації в різних видах професійної діяльності, а також розказала про командну взаємодію всіх учасників навчально-виховного процесу щодо надання допомоги учням з особливими освітніми потребами в процесі інклюзивного навчання.           

З пріоритетними завданнями у здійсненні психологічного супроводу осіб з особливими потребами в умовах інтегрованого (інклюзивного) навчання ознайомила присутніх методист психологічної служби методичного кабінету відділу освіти Бородянської районної державної адміністрації Юрченко Олена Василівна і поділилась досвідом практичної роботи з такими дітьми.

Дуже цікаво пройшов і практичний блок круглого столу. Соломенцова Лариса Миколаївна, практичний психолог-методист ДНЗ «Ржищівський професійний ліцей», провела групову роботу з підвищення професійної компетентності фахівців психологічної служби, поділилася своїми знахідками: вправи і техніки, які можна використати у роботі з учнівською молоддю і педагогічним колективом.IMG 35210702

Юрченко Вікторія Миколаївна, методист НМК ПТО у Київській області, підвела підсумки круглого столу, наголосивши, що забезпечення рівного доступу до освіти і створення інклюзивного освітнього середовища є одним із найактуальніших завдань суспільства, що прагне розвиватись у демократичному напрямі. Незалежно від потреб та особливостей розвитку будь-якого громадянина, держава зобов'язана забезпечити для нього можливість повністю реалізувати свій потенціал.IMG 34370702